8 Feb 2017

Gamle familie bilder

Før mitt barndomshjem ble solgt i 2016 gikk vi grundig gjennom alle gamle fotos! Det var med både følelser og humor den oppgaven ble gjennomført.. Hvert fall tok jeg vare på det meste. Mange personer vet jeg ikke engang hvem er -om de i det hele tatt er slektninger.. likevel viser jeg en del av de også -særlig gamle portretter -som jeg finner stor glede og interesse av å scanne og forevige også digitalt. På websiden min finnes etterhvert hele samlingen -foreløpig har jeg bare startet denn fornøyelige jobben.


Min mor som ung -hun er pr dato 93 år gammel -her er hun 22 om datoen (45) på bildet er rett






































Min far som ung -ikke sikker på alderen hans her men omtrent som mor antar jeg.. Han forlot oss i 2010.





























Besteforeldrene mine -de er borte men lever i bilder og minner -tipper dette er fra sist på 40-tallet eller først i 50-årene..
























-------------------

Som nevnt -flere bilder senere -men følg også med HER

No comments:

Post a Comment